Κιτ στατικού μοντελισμού της εταιρείας TAMIYA, για την κατασκευή αμερικάνικου άρματος M2A2 Infantry Fighting Vehicle, σε κλίμακα 1/35.
Πλαστικό Κιτ της εταιρείας TAMIYA, για την κατασκευή αμερικάνικου άρματος της σύγχρονης εποχής, σε κλίμακα 1/35. Περιλαμβάνει τις καρτέλες με τα πλαστικά κομμάτια, οδηγίες κατασκευής, ερπύστριες βινυλίου, κομμάτια από διάφανο πλαστικό και χαλκομανίες.
Το M2 Bradley, ή Bradley IFV, είναι ένα αμερικανικό όχημα μάχης πεζικού που είναι μέλος της οικογένειας Bradley Fighting Vehicle. Κατασκευάζεται από την BAE Systems Land & Armaments. Το Bradley έχει σχεδιαστεί για αναγνώριση και για τη μεταφορά μιας ομάδας πεζικού, παρέχοντάς τους προστασία από πυρά μικρών όπλων, ενώ παράλληλα παρέχει πυρά τόσο για την καταστολή όσο και για την εξάλειψη των περισσότερων απειλών για το φιλικό πεζικό. Έχει σχεδιαστεί για να είναι εξαιρετικά ευέλικτο και να είναι αρκετά γρήγορο για να συμβαδίζει με τα βαριά άρματα κατά τη διάρκεια της επέλασης. Το M2 έχει πλήρωμα τριών: διοικητής, πυροβολητής και οδηγός, καθώς και έξι πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες.
Παρουσιάστηκε το 1988, το Α2 έλαβε βελτιωμένο κινητήρα 600 ίππων (447 kW) με HMPT-500-3 υδρομηχανική μετάδοση και βελτιωμένη θωράκιση (τόσο παθητική όσο και ικανότητα τοποθέτησης explosive reactive armor). Η νέα θωράκιση προστατεύει το Bradley από APDS 30 mm και RPG (ή παρόμοια αντι-αρματικά όπλα). Μια ημικυκλική ασπίδα προσαρτήθηκε στο πίσω μέρος του πυργίσκου για να προσθέσει περισσότερο χώρο αποθήκευσης καθώς και να λειτουργήσει ως πανοπλία. Προστέθηκε Kevlar σε κρίσιμες περιοχές. Ο αριθμός μεταφοράς των στρατευμάτων μειώθηκε σε έξι, εξαλείφοντας τη θέση του περισκοπίου πίσω από τον οδηγό. Μετά από ζωντανή δοκιμή πυροδότησης, οι ρυθμίσεις καθισμάτων και αποθήκευσης επανασχεδιάστηκαν. Αυτές οι αναβαθμίσεις αύξησαν το συνολικό μικτό βάρος του οχήματος στα 30.519 κιλά. Το M2A2 ήταν κατάλληλο για μεταφορά από το C-17 Globemaster III.
Όλα τα M2A2 τροποποιήθηκαν τελικά σε πρότυπο M2A2 ODS ή M2A3. Οι βελτιώσεις "Operation Desert Storm" και "Operation Desert Storm-Engineer" βασίστηκαν σε διδάγματα που αντλήθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου πολέμου του Κόλπου το 1991. Η εσωτερική αποθήκευση βελτιώθηκε περαιτέρω και προστέθηκε ένα σύστημα θερμικής απεικόνισης για τον οδηγό. Η ομάδα πεζικού αυξήθηκε και πάλι σε επτά άνδρες, έξι από τους οποίους κάθονταν απέναντι σε δύο παγκάκια 3 ατόμων στο διαμέρισμα επιβατών, με το έβδομο πίσω στη θέση πίσω από τον πυργίσκο. Στο όχημα προστέθηκε θερμαντήρας MRE («Meal, Ready-to-Eat») για να βοηθήσει στην προετοιμασία του φαγητού ενώ βρίσκεστε στο πεδίο ή στη ζώνη του πολέμου. Με την απόσυρση του πυραύλου Dragon, το όχημα είχε την επιλογή να μεταφέρει μερικούς αντιαρματικούς πυραύλους Javelin.
- Κλίμακα
- 1/35
- Περίοδος
- Μετά τον Β' Π.Π.
- Εθνικότητα
- Η.Π.Α.