Πλαστικό κιτ μοντελισμού της εταιρείαςTAMIYA, για την κατασκευή γερμανικού άρματος Panzerkampfwagen IV Ausf. G Sd.Kfz. 161/1 early production, του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, σε κλίμακα 1/35.
Πλαστικό κιτ μοντελισμού της εταιρείας TAMIYA, για την κατασκευή γερμανικού άρματος Panzerkampfwagen IV Ausf. G Sd.Kfz. 161/1 early production, του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, σε κλίμακα 1/35. Περιλαμβάνει τις καρτέλες με τα με πλαστικά μέρη, οδηγίες συναρμολόγησης, φιγούρες και χαλκομανίες.
Το Panzerkampfwagen IV (Pz.Kpfw. IV), κοινώς γνωστό ως Panzer IV, ήταν ένα γερμανικό μεσαίο άρμα που αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1930 και χρησιμοποιήθηκε εκτενώς κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Ο χαρακτηρισμός του αποθέματος εξοπλισμού ήταν Sd.Kfz. 161. Το Panzer IV ήταν το πιο πολυάριθμο γερμανικό άρμα και το δεύτερο πιο πολυάριθμο γερμανικό πλήρως τεθωρακισμένο όχημα μάχης του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. 8.553 Panzer IVs όλων των εκδόσεων κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και μόνο το StuG III υπερείχε σε αριθμούς με 10.086 οχήματα. Το σασί του χρησιμοποιήθηκε επίσης ως βάση για πολλά άλλα οχήματα μάχης, όπως στο Sturmgeschütz IV, στον καταστροφέα αρμάτων Jagdpanzer IV, στο αυτοκινούμενο αντιαεροπορικό όπλο Wirbelwind και το αυτοκινούμενο όπλο Brummbär. Το Panzer IV είδε υπηρεσία σε όλα τα θέατρα μάχης με τη Γερμανία και ήταν το μόνο άρμα που παρέμεινε σε συνεχή παραγωγή σε όλο τον πόλεμο. Αρχικά είχε σχεδιαστεί για υποστήριξη πεζικού, ενώ το παρόμοιο Panzer III ήταν για να αντιμετωπίζει τα αντίπαλα θωρακισμένα οχήματα μάχης. Ωστόσο, καθώς οι Γερμανοί αντιμετώπισαν το τρομερό T-34, το Panzer IV είχε περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης, με μεγαλύτερο δακτύλιο πυργίσκου για να τοποθετηθούν πιο ισχυρά όπλα, έτσι τα δυο άρματα αντάλλαξαν ρόλους. Έλαβε διάφορες αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις σχεδιασμού, με σκοπό την αντιμετώπιση νέων απειλών, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής του. Γενικά, αυτά αφορούσαν την αύξηση της προστασίας της θωράκισης ή την αναβάθμιση των όπλων, αν και κατά τους τελευταίους μήνες του πολέμου, με την επιτακτική ανάγκη της Γερμανίας για ταχεία αντικατάσταση των απωλειών, οι αλλαγές στο σχεδιασμό περιλάμβαναν επίσης απλοποιήσεις για την επιτάχυνση της διαδικασίας κατασκευής.
Το Panzer IV το διαδέχτηκε εν μέρει το Panther, το οποίο εισήχθη για να αντιμετωπίσει το σοβιετικό T-34, αν και συνέχισε να αποτελεί σημαντικό συστατικό των γερμανικών θωρακισμένων σχηματισμών μέχρι το τέλος του πολέμου. Η παραλλαγή Ausf. F που έλαβε το νέο, μακρύτερο, πιστόλι KwK 40 L / 43 ονομάστηκε προσωρινά Ausf. F2 (με την ονομασία Sd.Kfz. 161/1). Το βάρος του άρματος αυξήθηκε σε 23,6 τόνους. Το F2 συσχετίστηκε κυρίως με την αλλαγή οπλισμού, συμπεριλαμβανομένου ενός αλλαγμένου μανδύα όπλου, εσωτερικής κλειδαριάς ταξιδιού για το κύριο όπλο, νέας βάσης όπλου, νέου οπτικού Turmzielfernrohr 5f για το όπλο L / 43, τροποποιημένης αποθήκευσης πυρομαχικών. Τρεις μήνες μετά την έναρξη της παραγωγής, το Panzer IV Ausf. Το F2 μετονομάστηκε σε Ausf. G. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής του από τον Μάρτιο του 1942 έως τον Ιούνιο του 1943, το Panzer IV Ausf. G δέχτηκε περαιτέρω τροποποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας άλλης αναβάθμισης θωράκισης που συνίστατο σε μια χαλύβδινη πλάκα εφαρμοσμένης σκληρής επιφάνειας 30 χιλιοστών συγκολλημένη (αργότερα βιδωμένη), έτσι συνολικά, η μετωπική θωράκιση είχε πάχος 80 mm.
- Κλίμακα
- 1/35
- Περίοδος
- Β' Παγκόσμιος Πόλεμος
- Εθνικότητα
- Γερμανία