DFS230V-6 Light Assault Glider W/...

    DFS230V-6 Light Assault Glider W/ Deceleration rocket

    Κιτ στατικού μοντελισμού της εταιρείας BRONCO, για την κατασκευή γερμανικού ανεμοπλάνου DFS230V-6 Light Assault Glider W/ Deceleration rocket του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, σε κλίμακα 1/72.

    GB7009
    Χωρίς απόθεμα
    22,50 €
    με ΦΠΑ

     

    Πλαστικό Κιτ της εταιρείας BRONCO, για την κατασκευή γερμανικού ανεμοπλάνου DFS230V-6 Light Assault Glider W/ Deceleration rocket του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, σε κλίμακα 1/72. Περιλαμβάνει τις καρτέλες με τα πλαστικά κομμάτια, κομμάτια απο διάφανο πλαστικό, οδηγίες κατασκευής, κομμάτια P.E. και χαλκομανίες.

    Το 1936, ο γερμανικός στρατός πρότεινε την ιδέα της άμεσης χρήσης ανεμόπτερων για τη μεταφορά στρατιωτών για επίθεση εναέριων στρατευμάτων και στη συνέχεια παρουσίασε την έννοια των «ανεμόπτερων επίθεσης». Το Γερμανικό Ινστιτούτο Ερευνών Αλεξίπτωτων (Deutsche Forschungsanstaltfür Segelflug, εφεξής «DFS») ανέπτυξε με επιτυχία τρία πρωτότυπα το 1937, τα οποία αγοράστηκαν αμέσως σε παρτίδες από τον στρατό (στρατιωτικός κωδικός έργου DFS-230) και έγινε το τυπικό ανεμοπλάνο της Γερμανικής Πολεμική Αεροπορίας. Το πρώτο μοντέλο είναι το DFS-230A. Αυτό το ανεμοπλάνο υιοθετεί μια υβριδική δομή με υψηλό μονό φτερό και στήριξη κάτω από τα φτερά. Η ορθογώνια άτρακτος υιοθετεί χαλύβδινη δομή σωλήνων και λινό ύφασμα, το οποίο είναι χαμηλού κόστους και εύκολο στην παραγωγή.

    Το αεροσκάφος μπορεί να φιλοξενήσει 8 πλήρως οπλισμένους στρατιώτες και 2 πιλότους και μπορεί να ρυμουλκηθεί στον αέρα από μια ποικιλία διαφορετικών αεροσκαφών της Luftwaffe, να εγκαταλείψει τον εξοπλισμό απογείωσης μετά την ανύψωση και να χρησιμοποιήσει την ολίσθηση κάτω από την κεντρική γραμμή της ατράκτου για προσγείωση. Ο τύπος Β είναι βελτιωμένος σε σχέση με το DFS-230A και είναι εξοπλισμένος με αλεξίπτωτο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον αέρα. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη συσκευή, το αεροσκάφος μπορεί να αποσυνδέσει το σχοινί ρυμούλκησης και να απαλλαγεί από τον εχθρό με την τακτική της απότομης κατάδυσης. Το B-1 μπορεί επίσης να είναι εξοπλισμένο με πολυβόλο MG-15 στο πίσω μέρος του πιλοτηρίου για αυτοάμυνα ή πυροβολισμό καταστολής του πεζικού στο έδαφος. Προκειμένου να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η απόσταση προσγείωσης, εγκαταστάθηκαν τρεις πύραυλους αντίστροφης πτήσης που παράγονται από την Rhienmetall-Borsig στη μύτη του DFS230A-1, με αποτέλεσμα την προσγείωση DFS230C-1 μικρής εμβέλειας. Οι δοκιμές έχουν δείξει ότι η δύναμη αντίδρασης που δημιουργείται από τον πύραυλο μπορεί να κάνει το αεροσκάφος να προσγειωθεί και να σταματήσει σταθερό σε απόσταση 16 μέτρων. Επιπλέον, ο καπνός που παράγεται κατά την εκτόξευση πυραύλων μπορεί επίσης να παρέχει αποτελεσματική κάλυψη για ανεμόπτερα και αλεξιπτωτιστές μετά την προσγείωση. Μια ομάδα ανεμοπλάνων DFS 230C-1 συμμετείχε στη γερμανική διάσωση του Mousolini στο βουνό Grand Sasso στην Ιταλία το 1943. Αργότερα, η DFS εγκατέστησε έναν βελτιωμένο πύραυλο σε ένα μοντέλο B-1, το οποίο ονομάστηκε "DFS230V6". Το αρχικό σχέδιο ήταν να αναπτυχθεί ένα άλλο μοντέλο μαζικής παραγωγής DFS230D-1 βάσει αυτού, αλλά τελικά απέτυχε.

    Κλίμακα
    1/72
    Περίοδος
    Β' Παγκόσμιος Πόλεμος
    Εθνικότητα
    Γερμανία
    No reviews

    10 άλλα προϊόντα στην ίδια κατηγορία

    Product added to wishlist

    Χρησιμοποιούμε τα δικά μας cookies και τα cookie τρίτων για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας
    και τις υπηρεσίες μας, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας.
    Συνεχίζοντας τη χρήση του ιστότοπου, καταλαβαίνουμε ότι αποδέχεστε τη χρήση τους.
    Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Cookies.